Friday, January 25, 2008

Livet är inte helt fel ibland!

Nej idag ska det inte handla om vikt (jag står ändå bara still på vågen så det finns inte så mycket att rapportera heller) utan om det faktum att jag har två bra saker att berätta om mitt liv.

1) Jag fick G på tentan i historia! Den om 1815 fram till nutid. Den enligt ryktet som ska vara en av de två svåraste tentorna på hela universitetet. Det ni! Nu vet jag inte om ryktet stämmer men med tanke på att det brukar vara ca 50-60% varje gång som INTE klarar den så tror jag nog att det gör det. Och lilla jag klarade av den på första försöket (jo det var en omtenta men jag har ju inte gått på någon annan av tentorna innan så det måste ju klassas som första försök i alla fall :P) WOHO! Jag behöver inte göra om skiten! Snacka om lycka!

2) Jag gick jobbutbildning igår och det gick bra. Vi fick inte ringa något men det ska vi göra idag, lite synd egentligen för jag var peppad för att ringa... iofs inte alls peppad när klockan var sju, mitt huvud dunkade och jag ville mest hem men anyhooo. Ringa folk blir det som sagt första gången idag. Ska bli kul att se hur det är, för det är väll det som förvånar mig mest, det är att jag faktiskt tycker att det ska bli kul.


Varför detta här till min blogg: För att jag ska skriva allt som gör att mitt liv blir bättre och jag blir gladare och lyckligare. Det innefattar inte bara vikten :P

No comments: