Wednesday, January 16, 2008

Mindre än väntat :)

Vikt: 130,1
TV: 5,7 kg

Jag ska erkänna att jag hade väntat mig en större viktökning än såhär så det känns riktigt bra. Idag ska jag se till att äta ordentligt och röra på mig såsom jag ska så tror jag faktiskt att det ska gå neråt imorgon. Får man som sagt hoppas :)

Intervjuen gick bra igår och det var kul att träffa Gaya på stan innan, tror det gjorde gott och att jag inte var lika nervös när jag väl kom dit. Det var mest information och lite sådant och så skulle de höra av sig inom ett par dagar så jag får se vad de säger. Det kändes som sagt bra men hoppas jag för mycket blir jag bara besviken. Ikväll är det första seminariet på kvällskursen och jag hoppas att det blir kul, men det tror jag nog att det blir. Livet börjar gå åt rätt håll igen. Just ja historian ser ut att kunna ordna upp sig också vilket är grymt skönt!

No comments: