Sunday, January 27, 2008

Yay!

Vikt: 129,5
TV: 6,3

Snacka om att jag blev chockad när jag ställde mig på vågen idag. Bara för någon minut sedan. Varför kan jag berätta och det är för att jag min vikt verkligen har krånglat med mig. För ett par dagar sen hoppade jag upp två kilo, jag har ingen aning om vad jag gjorde för att den skulle lyckas med det men upp två kilo blev det i vilket fall som helst. Kände mig inte deppig för det eftersom det hann jag inte med tanke på att jag skulle på jobbutbildning och sådant. Dagarna efter det nu i helgen har jag sakta men säkert gått ner det igen och igår så vägde jag 130,5 igen. Så i morse visade vågen under sträcket och mer under än jag varit innan! Så här lite har jag inte vägt på evigheters evigheter :D

En annan glad nyhet jag kan rapportera om och det är jobbet vilket jag fick :) Jag klarade mig galant och det var inte mer att säga om det egentligen. Inte alla som klarade sig galant kan ju tilläggas så det är ju skönt att vara en av dem som de nästan inte hade en enda kommentar på. Så nu har jag jobb. Ska inte jobba idag men antagligen ska jag jobba imorgon men det är inte elt säkert det heller. Så jag får se... får kika på schemat. Men jobb det har jag! :D

Nu ska jag gå och äta äggfrukost som vanligt och sen ska jag städa klart i lägenheten det jag inte blev klar med för ett tag sen och sedan måste jag plugga Historia. Har föreläsning idag också och sedan... eh... jag måste nog skriva en att-göra-lista idag tror jag...

1 comment:

Traxy said...

Grattis, raring! *gosmos*