Monday, January 28, 2008

Som jag trodde.

Vikt: 130,3
TV: 5,5 kg

Som sagt det går inte att komma under strecket två dagar i rad. Men det är rätt okey faktiskt eftersom jag vet att det kommer gå om jag bara håller i det här och promenerar mer nu. Det viktiga är ju att inte ge upp.

Jag har dock en sak som inte känns så bra och det är att jag alltid känner mig trött på morgonen oavsett om jag sovit sju, åtta eller nio timmar. Sju kan jag på sätt och vis förstå jag brukar behöva åtta timmar men även när jag sovit åtta timmar eller jag som nu har testat att sova nio så är jag fortfarande tokseg på morgonen. Anledningen till att jag känner att det är ett problem är för att det för det första inte är en så bra start på dagen och för det andra eftersom det inte brukar vara så. Får jag sömn som jag ska flera nätter i streck så brukar jag vara pigg när jag kliver upp. Jag hoppas att det inte håller i sig...

1 comment:

Traxy said...

Vi upplever samma sak, det med morgonsegheten. :/